Heeft u computerhulp nodig met Windows, Office of een ander Microsoft product? Daarvoor zou u in eerste instantie gratis contact kunnen opnemen met Microsoft ondersteuning. Want waarschijnlijk bent u daar naar op zoek. Echter: lukt het niet, krijgt u geen contact of zijn uw problemen niet verholpen? Dan kunt u ook bellen met het Windows ondersteuningsnummer van de helpdesk.
Wist u dat u met de Probleemoplossers in Windows zelf veel problemen kunt verhelpen?
Dit is toch computer ondersteuning voor Microsoft?
Nee, wij zijn niet van Microsoft maar we weten er wel heel veel van.š Wij zijn de Windows Helpdesk en onderdeel van de PC Dokter Friesland. Wij helpen sinds jaar en dag, en met veel plezier, mensen met computerproblemen in de regio Friesland en omgeving. Daarnaast helpen wij alweer meer dan 15 jaar mensen telefonisch met het vinden van een snelle en goede oplossing voor een vervelend computerprobleem of moelijke vraag. Wij zijn net zoals Microsoft in bezit van diverse keurmerken die onze professionaliteit benadrukt.
Dit doen wij in Nederland via een betaald 0900 nummer. Zo houden wij de kosten voor u, onze klant, laag want u betaald alleen voor de hulp die u krijgt. En zo hoeft u niet met uw computer de deur uit maar hoeft u ook geen dure computer monteur in huis te halen.
Waarmee kunnen jullie mij helpen?
Uitgebreide informatie over hoe wij te werk gaan kunt u lezen op de pagina: Computerhulp op afstand. Wilt u meteen hulp dan belt u met het ondersteuningsnummer: 0900 3300003 (90 ct p/m) Onze medewerkers helpen u met het oplossen van allerlei computerproblemen zoals: Het instellen van uw mail. Het opnieuw toegang krijgen tot uw computer omdat u het wachtwoord bent vergeten, Windows opstartproblemen, printerproblemen, sneller maken van uw trage computer, hulp met Office producten, geluidsproblemen bij computers herstellen en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Pak de telefoon en krijg hulp waarmee u gegarandeerd blij zult zijn.
Hoi! vandaag een office pakket aangeschaft en het werkt perfect op de laptop. Echter werkt outlook op al mijn mobiele devices niet meer, zowel tablet (andriod) en mobiel (IOS). Ik kan geen mails en agenda zien in mijn app. ook het ontvangen/versturen werkt niet meer. Dit is erg onhandig ivm mijn werk. Is er een manier om dit op te lossen? ik heb de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, heb ik via de webversie mijn telefoon er uitgehaald en opnieuw toegevoegd, telefoon uitgeschakeld en opnieuw opgestart, update uitgevoerd en dingen op gezocht op internet. Alleen niks werkt en ik heb geen idee wat ik verkeerd doen.
Heeft u misschien tips?
Hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
AĆÆcha Geuzinge
Hoi Aicha,
Dat is heel apart. Het zou gewoon moeten werken. De moderne manier van mail ophalen laat namelijk de mail op de server staan. Als je het handmatig hebt ingesteld dan zou het kunnen zijn dat je er voor hebt gekozen om de mail van de server af te halen. Maar als je dat niet zelf hebt ingesteld moet het werken want het heeft verder niets te maken met de mail versturen of ophalen op je telefoon of tablet. Voor verdere correspondentie zou ik willen adviseren om een reactie te geven op de mail waarin de activatie sleutel van je officepakket staat. Dan reageren we wat sneller.
Mvg,
Jan
Ik gebruik een programma (Pro-gen) op mijn labtop (HP elitebook, windows10) waarin gebruik gemaakt wordt van de toetsencombinatie ctrl-alt en dan een nummer om een macro te definiƫren.
Echter deze toetenscombinatie werkt niet. Hoe kan ik dit oplossen?
Hallo Patrick,
Het definieren van macro’s geeft soms wel problemen. Dat is afhankelijk
van het toetsenbord en ook van de landinstellingen. Bijv. met het AZERTY
toetsenbord in Belgiƫ werkt het zeker niet.
In de volgende versie hebben we de toetsenbordafhandeling aangepast
n.a.v. die problemen met het Belgische toetsenbord. Kan je eens proberen
of het definieren van macro’s daarmee beter gaat?
Het installatieprogramma is te downloaden via:
https://www.pro-gen.nl/test/setup-pg352-nl.exe
Dit is een voorlopige 3.52 versie die je kunt installeren over de
bestaande PRO-GEN versie heen, of als aparte versie door een nieuwe map
op te geven (bijv. C:\PG352TEST )
Probeer maar eens of dit probleem daarmee is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Johan Mulderij
PRO-GEN homepage : https://www.pro-gen.nl
goeiedag mijn w werkt niet op mijn toetsen bord hij reageert alleen als ik shift ook heb ingedrukt
msg thijmen
Goedendag,
Vorig jaar heb ik het Office-pakket via deze site gekocht. Blij mee!
Nu wil ik binnenkort een nieuwe computer kopen en weer dit Office-pakket installeren.
Maar deze versie mag maar op 1 computer draaien.
Moet ik het eerst verwijderen op de oude en kan ik het dan opnieuw installeren op de nieuwe?
Ik hoor het graag.
Alvast bedankt.
Hoi A.B. de licentie is gekoppeld aan je computer je kan hem helaas niet meenenemen. De code is voor 1 computer.
mijn laptop gaat niet meer aan maar er brand wel een rood lampje is mijn laptop nog te maken want er staan belangrijke foto’s op
Stel de laptop zou stuk zijn kan je altijd nog je bij je bestanden als je de harddisk eruit zou halen. Dit kost natuurlijk wat extra moeite en geld als je het niet zelf kan of wilt doen maar je bestanden zijn sowiezo niet verloren. De kans dat het je harde schijf is die stuk is gegaan is verwaarloosbaar. Want dan zou je laptop nog opstarten en door de het begin heenkomen (de POST noemen ze dat)
Ik heb nog een oude windows vista laptop en omdat hij niet zoveel gebruikt is wil ik gebruiken voor mijn kleinkind. Enkel ik weet het wachtwoord na al die tijd niet meer. Bestaat er iets voor om hem terug te kunnen gebruiken en dan kan ik er een nieuwe windows voor aankopen?
Mvg
Lidy
Hoi Lidy,
We kunnen altijd het wachtwoord verwijderen maar beter kan je de Windows 10 licentie + USB kopen. Dan ben je in een keer klaar en is de laptop ook weer veilig. Je kan altijd even bellen met het gratis nummer of mailen als je nog vragen hebt. Of je kan ze ook hier stellen natuurlijk. Windows 10 is momenteel in aanbieding en je vindt het hier: https://www.windows-helpdesk.nl/product/windows-10-kopen-usb-retail/
mvg, Jan
Ik heb interesse om Windows 10 bij jullie te bestellen.
Vraag, als de code die ik moet ingeven niet werkt, krijg ik dan mijn geld terug. De verpakking is dan weliswaar al geopend.
Zie jullie reactie graag tegemoet.
Mvg
Ruud
Hoi Ruud,
U heeft garantie op een werkende code. Zijn er eventueel problemen worden deze altijd opgelost.
Heb inlogprobleem en het nummer voor hulp op afstand gebeld, respectievelijk de voicemail ingesproken. Het komt erop neer dat mij bij starten een Microsoft-account wordt gepresenteerd, dat ooit door een leverancier is aangemaakt en waarvan ik alle gegevens kwijt ben. Dat account is guido.tsas@outlook.com . Ik. ben echter gewend in te loggen met het account guido.tsas@gmail.com. Om de zaak op te lossen zou eigenlijk het account guido.tsas@outlook.com moeten worden verwijderd en de inlog via guido.tsas@gmail.com moeten worden hersteld.
Hoi Guido,
Is er wel een admin account beschikbaar op de computer? Misschien is het handiger als je toch even terugbelt.
Mvg,
Jan